Direct naar content

Inloop Zelfregiecentrum Olst-Wijhe

  • Missie Lekker in je Vel
  • Ontmoeting

Wil jij…

– een kopje koffie drinken?
– een luisterend oor?
​- nieuwe mensen ontmoeten?
– ontdekken wat je kunt en welke activiteit of werk bij je past?
​- zelf een bijdrage leveren aan het centrum?
– ​een fijne plek waar je terecht kunt en jezelf mag zijn?

…dan ben je bij Zelfregiecentrum Olst-Wijhe aan het goede adres!

De toegang is gratis.

Datum
Tijd -
Locatie Holstohus

Activiteit organiseren?

Wij hebben de ruimte!